موافقت با اعطای مرخصی به ۱۹ نفر از زندان مراغه
پایگاه خبری و تحلیلی
موافقت با اعطای مرخصی به ۱۹ نفر از زندان مراغه
شنبه 11 آذر 1402 ساعت 18:54 | بازدید : 107 | نویسنده : پیام سهند | ( نظرات )

  دادستان عمومی و انقلاب مراغه امروز، جمعه به صورت سرزده از زندان این شهرستان بازدید، و ضمن رسیدگی به مشکلات زندانیان با اعطای مرخصی به ۱۹ نفر موافقت کرد.

به گزارش ایرنا «محمود نعمتی» در این بازدید سرزده با زندانیان مراغه به صورت چهره به چهره گفت‌وگو کرد و پس از بررسی پرونده زندانیان، با اعطای مرخصی پایان حبس چهار نفر و مرخصی ماهیانه و تشویقی ۱۵ نفر با قبول کمترین وثیقه موافقت کرد.

به گفته مسئولان زندان مراغه، مرخصی ماهانه و تشویقی این ۱۵ نفر سه‌روزه است و چهار نفری که با مرخصی پایان حبس آنان موافقت شد، با خرسندی به کانون گرم خانوادگی خودشان بازگشتند.

حضور در نماز جماعت زندانیان با همراهی سایر مسئولان و برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای طبقه‌بندی با محور بررسی وضعیت پرونده زندانیان جهت اعطای امتیاز نیمه آزادی زندانیان نیز در حاشیه این بازدید سرزده به وقوع پیوست که مصوبه‌های آن فردا اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا شورای طبقه‌بندی زندان مراغه به صورت هفتگی و با حضور دادیار ناظر برگزار می‌شود و جلسه فوق‌العاده آن در روز جاری در پی حضور سرزده دادستان مراغه تشکیل شد.

دادستان مراغه در حالی به صورت سرزده از زندان این شهرستان بازدید کرد که حدود یک هفته قبل نیز از این ندامتگاه بازدید داشت؛ ضمن توجه به اینکه دادیار ناظر نیز به صورت روزانه به نقش نظارتی خود عمل می‌کند.

اکنون زندانیان شهرستان‌های مراغه، بناب، ملکان، عجب‌شیر و لیلان در ندامتگاه مراغه نگهداری می‌شوند و بر اساس آمار فروردین سال جاری، حدود ۷۰ زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در این ندامتگاه چشم به راه مساعدت خیران هستند تا بار دیگر به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

طی مهر سال جاری نیز ۳۱ زندانی محکوم مالی و جرایم غیرعمد، در پی بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و همچنین مشارکت مالی یک خانواده خیر از زندان مراغه آزاد شده بودند.



موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراغه , ,

مطالب مرتبط با این پست










آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 23


کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :